افزوده شدن رشته ‌های هنری مرتبط با قرآن کریم به مسابقات قرآنی قوه قضاییه

حجت ‌الاسلام ابراهیمی گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی قوه قضاییه، رشته ‌های هنری مرتبط با قرآن کریم نیز در نظر گرفته شد و شیراز میزبان رقابت کنندگان در مرحله نهایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «محسن ابراهیمی»، امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: 11 هزار و 885 نفر از کارکنان و خانواده‌ های قوه قضاییه در هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه شرکت کرده اند.

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه افزود: شرکت کنندگان در هشت رشته حفظ موضوعی، قرائت، هنرهای تجسمی، ترتیل، تفسیر و مفاهیم به رقابت پرداختند و از رشته مفاهیم استقبال بیشتری شده و حدود ۸۷ درصد از شرکت ‌کنندگان در این رشته شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی قوه قضاییه، رشته ‌های هنری مرتبط با قرآن کریم نیز در نظر گرفته شد و شیراز میزبان رقابت کنندگان در مرحله نهایی شد.

حجت ‌الاسلام ابراهیمی اعلام کرد: در مرحله نهایی  ۱۷۵ نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند و در داوری بالاترین استانداردها اعمال شد و ۲۰ داور کشوری و بین ‌المللی و دارای تخصص ‌های لازم شرکت کردند.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه نیز تجلیل شد.

کد خبر 1197027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha