امام جمعه جهرم سخنران جشن غدیر در کانون «پیمان غدیر» جهرم است

پاشه گفت: مراسم جشن و سرور عید سعید غدیر خم با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» این شهرستان برگزار می شود.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین جشن و سرور به مناسبت فرخنده عید الله الاکبر، با حضور پرشور بچه های مسجد، فرهیختگان و عموم اهالی مومن و محب اهل بیت (ع) شهرستان جهرم در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» این شهرستان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از ویژگی های این مراسم که سالیان سال و به صورت پرشور و مردمی برگزار شده، ملبس شدن طلاب مدرسه علمیه جهرم به لباس روحانیت است که امسال نیز در این آیین تعدادی از طلاب حوزه علمیه «امام رضا (ع)» مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت می شوند.

 

به گفته پاشه، همچنین از گذشته که مراسم جشن عید غدیر به همت آیت الله دژکام در این کانون فرهنگی هنری برگزار شده، قرائت عقد اخوت در برنامه های این جشن بوده است.

 

وی اظهار کرد: اجرای سرود، اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی نهار از دیگر برنامه های آیین جشن و سرور عید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد، اعضای کانون و سایر خواهران و برادران برای شرکت در این برنامه که صبح روز غدیر و از ساعت 9 و نیم در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» برگزار می شود دعوت کرد.

کد خبر 1197050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha