میزبانی دوره های هفتمین و هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه از افتخارات دادگستری فارس است

حجت ‌الاسلام موسوی گفت: مردم ‌داری و مسائل فرهنگی در اولویت دوره جدید قوه قضاییه قرار دارد و میزبانی دوره های هفتمین و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه از افتخارات دادگستری فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: برگزاری این مسابقات نشانه ای از تعالی قوه قضاییه در امور مذهبی و فرهنگی و مایه رضایت است.

رئیس ‌کل دادگستری فارس افزود: مردم ‌داری و مسائل فرهنگی در اولویت دوره جدید قوه قضاییه قرار دارد و میزبانی دوره های هفتمین و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه از افتخارات دادگستری فارس است.

وی اضافه کرد: دادگستری استان فارس از دادگستری ‌های پیشرو در کشور است و در امور فرهنگی مانند فعالیت‌ های قرآنی و نماز عفاف و حجاب فعالیت های موثری به انجام می رساند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به روند پرونده های قضایی فارس بیان کرد: سال گذشته در ۸۷ فقره قتل عمل، صلح و سازش داشتیم و ۵۰ درصد پرونده‌ های استان که وارد شورای قضایی می ‌شوند به صلح و سازش ختم می ‌شود.

وی ادامه داد: دادگستری فارس در حوزه پژوهش از دادگستری ‌های برتر کشور است و از ۱۵ شاخص معاون پژوهشی قوه قضائیه برخوردار بوده و در استفاده از فناوری اطلاعات در کشور پیشرو است.

کد خبر 1197051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha