برقراری نخستین پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین امسال

با راه اندازی پرواز های بین المللی در فرودگاه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین پرواز به شهر نجف در کشور عراق از فرودگاه شهدای شهر یاسوج انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در جلسه ای که با حضور مدیریت فرودگاه، دبیر شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مدیر کل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شرکت هواپیمایی پارس ایر، مدیریت مجموعه هتل المپیک و سرمایه گذار تورهای زیارتی و همچنین نماینده آژانس های هواپیمایی در سالن کنفرانس فرودگاه برگزار شد، به نحوه همکاری همه جانبه پیرامون پروازهای مستقیم کربلای معلی از یاسوج به نجف در ایام اربعین پرداخته شد.

انصاری فرد با اشاره به اینکه تمام زیرساخت های فرودگاه آماده این پرواز معنوی است، از حاضرین خواست تا تمام تلاش خود را در راستای انجام این پرواز که هدیه ای معنوی به مردم استان است، به کار گیرند.

ستار هدایتخواه پیرامون کاهش هزینه ها نسبت به استان های همسایه سخن گفت و مدیر کل حج و زیارت استان نیز گفت: تمام مجوزهای لازم برای برقراری پروازهای نجف و سوریه از ستاد عتبات عالیات کشور اخذ شده و در حال حاضر ۱۱ دفتر زیارتی آماده فعالیت در این زمینه می باشند.

ازادی هم گفت: این مهم با مشارکت بخش خصوصی جامه عمل به خود می پوشاند و با جذب گردشگر تحت عنوان تورهای سیاحتی و تفریحی در یاسوج میسورتر‌خواهد شد .

حاضرین هر کدام راهکارهای خود را بیان کردند تا هر چه زودتر مقدمات این سفر زیارتی برای مردم استان فراهم شود.

کد خبر 1197089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha