فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد هفته دولت به بهره برداری می رسد

زیویار، با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد، گفت: فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(26تیر)، در بازدید از پروژه‌های در دست احداث کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد، اظهارداشت: این بازدید با هدف پیگیری برای تکمیل و مشخص شدن میزان پیشرفت فیزیکی و شناسایی مشکلات پروژه‌های حوزه فرهنگی و هنری استان انجام شد.

 

استاندار لرستان افزود: تسریع در روند احداث پروژه‌ها به صورت جدی پیگیری می شود و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه های سطح استان به صورت ۳۰ میلیارد تومان از محل سازمان برنامه و بودجه و ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

 

زیویار با اشاره به اینکه فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در رابطه با تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر برای این پروژه منظور شده است.

کد خبر 1197102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha