مشکلات و موانع واحدهای صنعتی نیمه‌فعال و غیرفعال رفع می‌شود

فتوحی گفت: برخی از واحدهای صنعتی یا غیرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند، موانع و مشکلات آنها رفع می‌شود تا اثرگذاری و رونق بیشتری در اقتصاد استان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که دولت توجه ویژه‌ای به آن دارد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: برخی از واحدهای صنعتی یا غیرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند، موانع و مشکلات آنها رفع می‌شود تا اثرگذاری و رونق بیشتری در اقتصاد استان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه استان خوزستان علاوه بر بخش کشاورزی قطب صنعتی کشور است اضافه کرد: برخی از صنایع موانعی از جمله بدهی بانکی، بدهی بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه‌ها یا دستگاه های خدمات رسان و ... دارند که این موضوعات را در ستاد تسهیل با حضور دستگاه های اجرایی بررسی می‌کنیم تا تثبیت اشتغال داشته باشم.

 

فتوحی تصریح کرد: چندین طرح در این ستاد با حضور دستگاه های اجرایی خدمات رسان و بانک های عامل مطرح شد و موانع این صنایع رفع شدند تا تثیبت و افزایش اشتغال و رونق تولید در استان رقم بخورد.

 

کد خبر 1197148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha