دشمنان با کشف حجاب زنان به دنبال هنجارشکنی هستند

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با کشف حجاب زنان، اقدام به هنجارشکنی کنند گفت: حجاب ارزش بسیار زیادی دارد که در حال حاضر مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و بر روی آن مانور می‌دهند و با آن مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام احمد محمدیان» شامگاه (یکشنبه ۲۶ تیر) در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده یادبود «شهیده فاطمه اسدی» که در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: حجاب ارزش بسیار زیادی دارد که در حال حاضر مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و بر روی آن مانور می‌دهند و با آن مقابله می‌کنند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت و افزود: حفظ حجاب و عفاف به عنوان‌ یکی از نشانه‌های حفظ حریم دین مبین اسلام و تشیع به شمار می‌رود.

 

وی ضمن اشاره به پیشینه حجاب اذعان کرد: مسئله حجاب در بین زنان در کشورها و در جغرافیای مختلف مورد اهمیت بوده چرا که مردان، زنان را به عنوان یک امامت می‌دانستند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: برخلاف تصوری که امروز برخی در حال انتشار آن هستند، با مطالعه تاریخ و گذشته می‌بینیم که زنان با پوشش مناسب، از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده‌اند.

 

وی با بیان اينکه دشمنان بر روی مسائلی از جمله «حجاب اجباری» و «چهارشنبه‌های سفید» مانور می‌دهند عنوان کرد: دشمنان قصد دارند با کشف حجاب زنان، اقدام به هنجارشکنی کنند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک خاطر نشان کرد: پوشش به عنوان موضوع مهمی محسوب می‌شود که اگر آن را از جامعه بگیریم، جامعه تفکر خود را از دست می‌دهد و چشم این جامعه به دنبال نوامیس خواهد بود چرا که حجاب در تفکرات جامعه تاثیر می‌گذارد.

 

کد خبر 1197174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha