واقعه عظیم غدیر خم در بیجار بازخوانی می‌شود

مختاری‌نیا گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، واقعه بزرگ و تاریخی غدیر در بیجار باز خوانی می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان ضمن اشاره به بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان اظهار داشت: در راستای تبیین بیشتر واقعه غدیر برای مردم و به همت تبلیغات اسلامی بیجار این واقعه با شکوه در روز عید غدیرخم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

 

 

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر نسل جوان با واقعه غدیر و مردمی کردن غدیر است و در بازسازی واقعه غدیر به دنبال گسترش معارف اسلامی در جامعه هستیم.

 

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا تاکید کرد: مراسم جشن و بازخوانی واقعه غدیر با هدف تبیین و ترویج واقعه غدیر و همچنین معرفی امیر المومنین علی (ع) به‌عنوان الگوی کامل بشریت برگزار می‌شود.

 

 

وی با تاکید بر بزرگداشت عید غدیر، تصریح کرد: برای فراموش نشدن این خاطره دینی و اساسی باید مراسم دهه ولایت و احیای غدیر را هرچه باشکوه تر زنده بداریم.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم و استمرار غدیر است، اظهار داشت: در این دهه علاوه بر برنامه‌های تبیینی و محتوایی حول محور ولایت و امامت و تبیین ساختار ولایت فقیه که بر گرفته از غدیر است نسبت به بیان فضائل و مناقب امیرالمومنین(ع)، ترویج فرهنگ مواسات، اطعام، ایجاد فضای سالم نشاط و افزایش روحیه امید اهتمام ویژه‌ای بعمل آمده است.

کد خبر 1197189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha