انقلابی گری با رشوه و پارتی بازی سازگار نیست

هدایت خواه گفت: شرط اصلی ولایت مداری مبارزه با طاغوت ها بوده و انقلابی گری با رشوه و پارتی بازی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «ستار هدایت خواه» در جشن بزرگ عید غدیر که در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد به بیان ویژگی ها و معیارهای انقلابی بودن پرداخت و گفت: در قرآن از جریان انقلابی به‌ نام «حزب‌الله» یاد شده است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید با طاغوت نفس، طاغوت شیطان و طاغوت های بیرونی که فرعون هاو نمرود ها و در حال حاضر آمریکای جنایتکار است مبارزه کرد.

 

وی به معیار و مصادیق فرد انقلابی اشاره و اظهار کرد: فرد انقلابی جهاد با نفس، شیطان و طاغوت را سرلوحه کار قرار داده و با این سه مورد مبارزه می‌ کند.

 

هدایت خواه با بیان اینکه درون هر انسانی فرعون و موسی وجود دارد، ادامه داد: فرعون هر فرد نفس اماره و موسی عقل او است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسی که گوش به فرمان شیطان است، نمی‌تواند انقلابی باشد، گفت: ویژگی دیگری که یک فرد انقلابی دارد اینکه با طاغوت بیرون که همان استکبار است مبارزه کند.

 

وی با بیان اینکه کسی که این سه ویژگی را دارد به ولایت ولی‌الله تن می‌دهد، خاطرنشان کرد: فرد انقلابی اهل جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر است.

 

هدایت خواه با بیان اینکه حزب‌الله کسی است که در دوستی و دشمنی معیار قرار می‌دهد، گفت: مهم ترین شاخصه انقلابی بودن ولایت‌مداری است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قاموس ولایت‌ مداری و انقلابی‌ گری پارتی‌بازی، رشوه‌خواری و یک سری موارد جایگاهی ندارد و فرد انقلابی آنچه خدا و ولی‌ خدا می‌پسندند انجام می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند ادعای انقلابی‌گری کند اما بگوید کاری با صهیونیسم و آمریکا ندارم، یادآور شد: فرد انقلابی نمی‌تواند نسبت به مسائل فلسطین، لبنان، یمن و جهان اسلام بی‌تفاوت باشد.

 

هدایت خواه با اشاره به اینکه در یک جمله انقلابی‌گری کسی است که به فکر مظلومان است و کینه ظالمان را در دل دارد، گفت: اگر کسی ولایت‌مدار شد، به معنای واقعی مومن و حزب الهی است.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1197201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha