اجتماع ۲۰ هزاری نفری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت عید غدیر برگزار شد

اجتماع بزرگ ۲۰ هزاری نفری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد و خطبه «غدیر» نیز در این مراسم قرائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اجتماع بزرگ ۲۰ هزاری نفری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت عید سعید غدیر، امروز (دوشنبه 27 تیر) برگزار شد و خطبه «غدیر» نیز در این مراسم مردمی قرائت شد.

این مراسم با حضور عاشقان ولایت و امامت در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد و با برگزاری آئین‌ های مذهبی و جشن و سرور همراه بود.

از دیشب نیز در خیابان ‌های مختلف شهر شیراز موکب‌ های جشن و پذیرایی به مناسبت عید سعید غدیر برپا شده اند و شاهد فعالیت و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در این موکب ها هستیم.

طبخ و توزیع غذای نذری عید غدیر با مشارکت سازمان ها و خیران، مساجد، کانون های فرهنگی هنری و ... نیز از شب گذشته برای بزرگداشت این عید بزرگ شیعیان آغاز شده است.

برگزاری راهپیمایی خودرویی و شاد پیمایی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از اقدامات مردم شیراز برای عرض ارادت خود به عید ولایت و امامت است تا با این شادی بتوانند در مراسم قرائت خطبه «غدیر» و جشن عید غدیر در این حرم مطهر شرکت کنند.

کد خبر 1197232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha