نقاشان نوجوان برگزیده کشوری  شهرستان باشت تجلیل شدند

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت از نقاشان برگزیده کشوری این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، آئین تجلیل از نقاشان نوجوان برگزیده کشوری شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

در این آئین از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از چهار برگزیده مسابقات کشوری در بخش نقاشی جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا شد.
 
غزال قوام‌منش برگزیده دومین مهرواره داستان آفرینش، سحر مزرعه‌فرد و سارا مزرعه فرد در بخش نقاشی «همه ما قهرمانیم» از طرف یونیسف و راضیه خادمی‌عنا با کسب مدال برنز نخستین مهرواره بین‌المللی اربعین، چهار برگزیده‌ مسابقات بودند که از آن‌ها تقدیر شد.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت در این آئین با تبریک عید سعید غدیر خم، گفتت: این نوجوانان با خلق آثار هنری توانستند در مسابقات کشوری رتبه برتر کسب کنند و این نوجوانان آینده‌داران این شهرستان هستند.
 
پرویز مددی بر حمایت از نوجوانان هنرمند در باشت تاکید کرد و افزود: تقدیر و حمایت از این نوجوانان به طور قطع می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر آن‌ها در عرصه‌های گوناگون کمک کند.
 
وی حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در باشت را از اولویت‌های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.
 
مددی گفت: در این شهرستان هنرمندان خوب و مطرحی در رشته‌های مختلف هنری وجود دارد که حمایت و پیگیری مشکلات آن‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
 

 

کد خبر 1197281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha