آیین جشن غدیر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت خانواده برپا شد

حسین زاده با تبریک عید غدیر خم و اهمیت بزرگداشت آن گفت: آیین جشن غدیر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت خانواده برپا شد.

« مجتبی حسین زاده» با اعلام خبر استقبال پرشور خانواده ها از برپایی آیین جشن عید غدیر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آیین جشن غدیر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت خانواده برپا شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج افزود: هرساله عید غدیر خم با حضور فعالان مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج و با همت کانون فرهنگی هنری مسجد به مدیریت امام مسجد در قالب تبیین و روشنگری واقعه غدیرخم برپا می شود. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از برپایی عید غدیر عنوان کرد: حضور نوجوانان، کودکان در کنار پدر و مادر طی این آیین بخشی از جلوه های برپایی عیدالله اکبر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج است.

 

 

حسین زاده در محور دیگر سخنان خود به ضرورت تبیین واقعه غدیر و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: توجه به عناصر ارزشی، تقویت داشته های ایمانی و الهی، رشد برنامه های ایمانی با هم افزایی و هم اندیشی نیروهای فعال مسجدی در قالب گرامیداشت عید غدیر از محورهای برنامه ریزی برای این روز است. 

 

 

کد خبر 1197294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha