پرده خوانی در بیش از ۳۰ مسجد و حسینیه در سطح شهر ارومیه

حجت الاسلام شاهی زاده گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت در بیش از ۳۰ مسجد و حسینیه در سطح شهر ارومیه به همت طلبه جهادی حجت الاسلام احد عباس‌زاده پرده خوانی انجام گرفته است.

«حجت‌الاسلام مهدی شاهی‌زاده علیار»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های این ستاد در طول دهه امامت و ولایت اظهار کرد:  به مناسبت دهه ولایت و امامت در بیش از ۳۰ مسجد و حسینیه در سطح شهر ارومیه  به همت طلبه جهادی حجت الاسلام احد عباس‌زاده پرده خوانی انجام گرفته است.

مسئول ستاد مردمی غدیر ارومیه توزیع و نصب یک هزار پرچم منقش به نام امام علی(ع) در میان منازل و مساجد شهر و معابر عمومی، ذبح و توزیع قربانی بین نیازمندان، آذین‌بندی همه خیابان امام و برخی خیابان‌های دیگر ارومیه را از جمله دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری جشن‌های دهه ولایت در محلات مختلف با همکاری بسیج و سپاه، دیدار با خانواده سادات اهل سنت و برگزاری جشن ویژه بانوان در پارک نرگس همراه با برنامه‌های متنوع از برنامه‌های ستاد غدیر بوده است.

مسئول ستاد مردمی غدیر در ارومیه، افزود: تاکنون بیش از پنج تن کنسانتره میوه به صورت شربت در ایستگاه‌های صلواتی توزیع شده که برای این منظور یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر در اختیار این ستادها قرار گرفته است.

مسئول ستاد مردمی غدیر ارومیه ادامه داد: نام‌گذاری چند مجموعه به نام غدیر، تجلیل از فرزندانی با نام علی، حضور در خانه سالمندان، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و بیمارستان‌ها از جمله برنامه‌های این ستاد در دهه ولایت هستند.

شاهی‌زاده خاطرنشان کرد: ستاد مردمی غدیر به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از سال گذشته راه‌اندازی شده است و در آن کمک‌های مردمی و حرکت‌های خودجوش ساماندهی و مدیریت می‌شود.

کد خبر 1197368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha