راه برون رفت از مشکلات تبعیت از امامت است

خوشحال با بیان اینکه عید غدیر بشارت دهنده عزت، شرف مسلمانان است گفت: راه برون رفت از مشکلات امروزی تبعیت از امر امامت است.

«علی خوشحال» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک عید ولایت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: عید غدیر بشارت دهنده عزت، شرف و بزرگی برای مسلمانان است.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده ملاسرا گفت: پس از خطبه غدیر و بیعت مسلمانان با امام علی(ع) آیه اکمال نازل شد که خبر از کامل‌شدن دین اسلام میداد.


وی با تاکید بر اینکه اگر «ولایت» نباشد انسان به «کمال» نمی‌رسد افزود: در غیر این صورت همه عبادات ناقص است.


خوشحال بعد از توحید و نبوت، مهمترین اصل را «امامت» و «ولایت پذیری» عنوان کرد و ادامه داد: ولایت به معنای تبعیت مطلق از کسی که از طرف خداوند به زعامت و رهبری منصوب شده است.


وی همچنین خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات امروزی تبعیت از امر امامت است و با تبعیت از محور ولایت و ولی فقیه هرگز تحت شیطنت‌های دشمنان قرار نمی گیریم.


خوشحال در ادامه از توزیع ۱۰ بسته معیشتی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان همراه با یک میلیون ریال پول نقد که توسط یک خیر بزرگوار اهدا شده بود به نیازمندان ملاسرا خبر داد و گفت: این حرکت توسط پایگاه مقاومت شهید دکترچمران ملاسرا و کانون فرهنگی شهیدبخشعلی زاده تحویل نیازمندان شد.

 

وی اعلام کرد: جشن عید امامت نیز در روستای ملاسرا، منزل یکی از مومنین با سخنران حجت الاسلام «مصطفی ریحانی» و مداحی «حاج علی خوشحال» و «کربلایی شجاع پسند» برگزار و حدودا ۲۰۰ نفر نیز اطعام شدند.

 

 

کد خبر 1197438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha