جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه برگزار شد

حجت الاسلام طباطبایی، با اشاره به برپایی برنامه های فرهنگی و اجتماعی طی دهه ولایت در بقاع متبرکه استان، اظهار داشت: جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه برگزار شد.

حجت الاسلام« سید محمد طباطبایی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: یژه برنامه‌های دهه ولایت از جمله برپایی کاروان شادی غدیر، همایش بانوان علوی، مانور سلامت، مسابقه پیامکی غدیریه، توزیع غذای گرم، توزیع شیرینی، جشن روز عید غدیر و توزیع بسته‌های معیشتی تبرکات علوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در بقاع متبرکه برگزار شده است.

 

 

وی افزود: همچنین همزمان با عید سعید غدیر جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه برپا شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: برنامه‌های جشن ولایت علوی در دو بخش برنامه‌های فرهنگی و اقدمات اجتماعی برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در بخش برنامه‌های فرهنگی، اقدامات فرهنگی و تبلیغی شامل فضاسازی، تبلیغات محیطی پیرامون بقاع متبرکه و آذین بندی صحن، تبلیغات شهری و نصب بنر‌های دهه ولایت در سطح شهر، نورافشانی در شب عید غدیر با همکاری نهاد‌های مرتبط و با رعایت اصول ایمنی انجام شد.

 

حجت الاسلام طباطبایی افزود: اقدامات اجتماعی که در جوار امامزادگان انجام شد، هم شامل تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، مشاوره رایگان در حوزه‌های مختلف بودهاست.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به سفارش اطعام در روز عید غدیر گفت: از محل موقوفات و واحد‌های خیریه وابسته به امامزادگان، غذای گرم در امامزادگان توزیع شده است.

کد خبر 1197464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha