اجرای پویش «عیدانه طبخ غذا» در عید غدیر توسط بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: پویش «عیدانه طبخ غذا» به همت جمعیت دانشجویی «امام حسن (ع)» بسیج دانشجویی فارس با مشارکت ۳۵ گروه جهادی دانشجویی و حمایت خیرین، نهادها و دستگاه های حمایتی به مناسبت عید غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 28 تیر) با اشاره به اجرای پویش «عیدانه طبخ غذا» برای نیازمندان در جمع خبرنگاران گفت: بسیج دانشجویی فارس در این پویش به طبخ و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر برای افراد کم برخوردار اقدام کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس افزود: پویش «عیدانه طبخ غذا» به همت جمعیت دانشجویی «امام حسن (ع)» بسیج دانشجویی فارس با مشارکت 35 گروه جهادی دانشجویی و حمایت خیرین، نهادها و دستگاه های حمایتی به مناسبت عید غدیر برگزار شد.

وی اضافه کرد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ علوی با هدف احیای سنت حسنه اطعام غدیر توسط بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.

یوسفی با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی فارس نیز بیان کرد: گروه های جهادی با زمینه سازی حضور جوانان و مشارکت اقشار جامعه در فرآیند خدمت ‌رسانی به محرومان، علاوه بر رشد معنویت و اخلاق در جامعه به آشنا کردن جوانان با مشکلات و ایجاد حس مسئولیت پذیری نسبت به وضعیت موجود و تربیت نیروهای کارآمد می پردازند.

وی با توصیف حرکت های جهادی در عرصه فردی و اجتماعی گفت: حرکت های جهادی اثرات مطلوبی بر جامعه هدف می گذارد و قابل تحسین است.

کد خبر 1197483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha