همایش مداحان و تجلیل از پیرغلامان حسینی(ع) در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

پورمحسن گفت: همایش مداحان و تجلیل از پیرغلامان حسینی(ع) و کارگاه آموزشی مداحی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«سینا پورمحسن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد حضرت اباعبد الله الحسین(ع) ضامن سعادت و افتخار مسلمانان و بویژه شیعیان عالم است.

 

مدیر کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه همایش مداحان و تجلیل از پیرغلامان حسینی(ع) در صومعه‌سرا برگزار می‌شود افزود: این همایش همراه با کارگاه آموزشی با حضور ذاکر اهل بیت(ع) کربلایی آذریان است.

 

وی با بیان اینکه سخنران این همایش حجت‌الاسلام مدنی است گفت: این همایش روز شنبه(1مرداد) ساعت 18 به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه صومعه‌سرا و کانون مداحان تبلیغات اسلامی این شهرستان در حسینیه شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

پورمحسن تصریح کرد: پیرغلامان بخشی از سرمایه معنوی و ماندگار ایران اسلامی هستند که حفظ و تکریم آنان بر همه لازم و ضروری است.

 

مدیر کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه صومعه‌سرا هدف از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی را نهادینه کردن ارزش ها و پیام عظیم نهضت حسینی در جامعه اسلامی بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاشند تا به اسلام ناب محمدی (ص) ضربه بزنند و چهره اسلام را زشت جلوه دهند بنابراین ضروریست تا فرهنگ تشیع به خوبی تبیین شود و بخش عمده ای از این کار برعهده مداحان به ویژه پیرغلامان اهل بیت (ع) است.

کد خبر 1197507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha