حفظ وحدت اسلامی مهمترین پیام غدیر برای بچه  های مسجد

حجت الاسلام باقری گفت: حفظ وحدت اسلامی مهمترین پیام غدیر برای بچه مسجدی هاست و باید در این راستا با قدرت هر چه بیشتری برای حفظ وحدت تلاش شود.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اسلام دین رافت و مهربانی و اخوت و برادری است و باید برای نهادینه کردن وحدت و تحکیم برادری و اخوت تلاش شود و عید غدیر خم یکی از اعیاد مهم در این راستا و حفظ وحدت است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: همه ساله همزمان با عید غدیر خم، شیعیان این واقعه مهم تاریخی را جشن می گیرند، در کانون زینبیه نکا نیز مراسم جشن غدیر خم به صورت خودجوش و مردمی در مساجد برپا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن مساله و پیام مهم غدیر در کنار حفظ وحدت است و باید این مهم در بین نسل جدید جامعه نهادینه شود.

 

 حجت الاسلام باقری گفت: حفظ وحدت اسلامی مهمترین پیام غدیر برای بچه مسجدی هاست و باید در این راستا با قدرت هر چه بیشتری برای حفظ وحدت تلاش شود.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: این عید بزرگ بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب مقدس اسلامی است و در کانون زینبیه نکا تلاش شد تا در این بخش هم برنامه های مستمری انجام شود.

 

وی یادآور شد: اهمیت مهم عیدغدیر در مسئله مهم امامت و ولایت است که مسئله جانشینی پیامبر اکرم(ص) به مردم در این روز اعلام شده است و از آنجا که خداوند هم در قرآن کریم اکمال دین و اتمام نعمت را در سایه آن بیان کرده، بزرگترین و برترین اعیاد اسلامی است که باید در بزرگداشت آن تلاش شود.

کد خبر 1197529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha