بیش از یکصد ویژه برنامه و جشن به همت فعالان کانون های مساجد برگزار شد

آمون گفت: بیش از یکصد ویژه برنامه و جشن به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از یکصد ویژه برنامه و جشن فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری جشن و سرور به مناسبت عید غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، برگزاری محافل خطبه خوانی و آشنایی نسل جوان با مسئله ولایت و واقعه غدیر خم، برپایی محافل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی و اجرای سرود خیابانی به همت گروه های سرود کانون های مساجد و آذین بندی و فضاسازی مساجد از دیگر برنامه ها به مناسبت عید غدیر خم بود.

 

 

آمون خاطر نشان کرد: طرح «با زلال غدیر» نیز به همت کانون فرهنگی هنری نیایش و موسسه تصویر هنر آرتا در 10 مسجد به مناسبت دهه امامت و ولایت با هدف آشنایی آحاد مردم با وقایع و فلسفه عید غدیر خم و تبیین امر ولایت و پاسخگویی به شبهات در این خصوص برگزار شد.

 

 

وی اظهار داشت: رونمایی از سرود «غدیر» به همت گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) و اجرای خیابانی آن به مناسبت عید سعید غدیر خم از دیگر ویژه برنامه های هنری بود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مسابقه کتابخوانی «تنها راه رستگاری» نیز به صورت استانی با موضوع خطبه پیامبر(ص) در روز غدیر با هدف ترویج فرهنگ غدیر و کتاب و کتابخوانی اجرا شد.

کد خبر 1197536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha