۲۳ کیلومتر فیبرنوری در نقاط روستایی کردستان اجرا شد

حکمت گفت: امسال تاکنون به منظور ارائه خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ۲۳ کیلومتر فیبرنوری در نقاط روستایی استان اجرا شده است.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده این شرکت در زمینه فیبرنوری بیان کرد: ۷۲ کیلومتر فیبر نوری در استان در سال جاری اجرا شده است که از این رقم، ۴۹ کیلومتر فیبرنوری در بخش شهری و ۲۳ کیلومتر در نقاط روستایی کردستان بوده است.

 

وی بیان کرد: در مجموع در استان تا کنون پنج هزار و ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان اجرا شده که بیشترین آن در نقاط روستایی بوده است.

 

حکمت با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار، تا کنون چهار هزار و ۲۰۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری در نقاط روستایی کردستان اجرا شده است، یادآور شد: ۸۳۲ کیلومتر فیبرنوری نیز در مناطق شهری در کردستان اجرا شدند.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان بر همکاری با واحدهای صنعتی در زمنیه ارائه خدمات ارتباطی تاکید و خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت نیز، تمام شهرک های صنعتی (۱۵ مورد) به فیبرنوری و اینترنت پرسرعت مخابرات متصل هستند.

 

حکمت با بیان اینکه فیبرنوری در شهرک های صنعتی جدید نیز ایجاد می شود، اضافه کرد: تاکنون جدا از شهرک های صنعتی، ۱۹۸ نقطه صنعتی نیز به صورت مستقل به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند.

کد خبر 1197557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha