تفاهم نامه همکاری با موسسه فرهنگی  خانه تاریخ مشهد امضا شد

حجت الاسلام سبزیان گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل گتابخانه های عمومی خراسان رضوی با موسسه فرهنگی و هنری خانه تاریخ مشهد با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز سه شنبه (۲۸ تیر) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری و موسسه فرهنگی و هنری خانه تاریخ مشهد که با هدف افزایش تعاملات فرهنگی صورت گرفت؛ بیان کرد: کتابخانه های عمومی با توجه به کاربری نوین خود مبنی بر فرهنگسراهای اجتماعی و پایگاه های مردمی در مسیر پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مردم در کلیه حوزه های مورد تقاضای مراجعین، در حال فعالیت هستند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در همین راستا انعقاد این قبیل تفاهم نامه ها نیز بر مبنای این کارکرد نوین است. هدف ما ایجاد همکاری، همراهی و هم افزایی سازنده برای حرکت پرشتاب تر در مسیر اجرای برنامه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت طرفین است. امیدوارم خروجی این تفاهم نامه مقدمه ای برای برداشتن گامهای موثر و مفید در راستای رشد فرهنگ عمومی باشد.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: هدف اداره کل کتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد نشاط، رضایتمندی و امید در مردم به واسطه انس با کتاب، رسیدن به ایران کتابخوان با توجه به منظومه فکری رهبر جمهوری اسلامی ایران(مدظله العالی) است.


حجت الاسلام سبزیان اظهار امیدواری کرد: این اقدامات زمینه ساز ظهور هر چه زودتر حضرت مهدی(عج) باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1197584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha