انتظارات مردم آستارا از مسئولان حق است

آقایی با بیان‌اینکه برای تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه تمام آستارا باید تدبیری اندیشیده شود، گفت: انتظارات مردم آستارا از مسئولان حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «احمد آقایی» امروز(سه‌شنبه، ۲۸ تیر) در جلسه حفاظت از انفال و شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که در سالن اجلاس دادگستری برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان هرچه در توان دارند در راستای حل مشکلات آستارا و توسعه این شهرستان به کار بگیرند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان‌اینکه شهرستان آستارا شهرت جهانی دارد، افزود: نگاه به آستارا باید ویژه و خاص باشد.

 

وی انتظارات مردم آستارا از مسئولان را حق دانست و تصریح‌کرد: مشکلات آستارا شناسایی، بررسی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

 

آقایی با اشاره به اینکه پروژه‌های ملی در شهرستان آستارا در حال اجراست، گفت: برای تکمیل پروژه‌های ملی نیاز به مصالح داریم.

 

این مقام مسئول قضایی ادامه داد: موانع زیست محیطی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای ما ایجاد مشکل کرده و بی‌تدبیری و ملاحظه کاری‌های گذشتگان باعث شده که وارث یک باتلاق شویم.

 

آقایی با تاکید بر اینکه برای تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه تمام آستارا باید تدبیری اندیشیده شود، گفت: رکن مهم نظام اسلامی مردم است و دستگاه قضا در تمام امور منافع مردم را در نظر گرفته و می‌گیرد و هرگز اجازه اجرای مصوبه‌ای علیه مردم را نمی‌دهد.

 

*معضل کمبود معدن در آستارا

«عنایت رضایی‌پور» با بیان‌اینکه در آستارا با معضل کمبود معدن مواجه هستیم اظهارکرد: با توجه به پروژه های اقتصادی و راهداری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و تعریض جاده آستارا به اردبیل و نیاز شهرستان به توان و ظرفیت معادن، این کمبود باید با یک نگاه ویژه و ارائه راهکار برطرف شود.

 

فرمانداربندر آستارا حفظ محیط زیست را جزء اولویت های اصلی دانست و افزود: در کنار این مسئله باید به اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در آستارا یک نگاه ویژه داشت.

 

*احداث معدن قوش‌داشی تبعاتی به دنبال دارد

«یاسر همدمی» نیز در این جلسه به تبعات احداث معدن قوش داشی اشاره کرد و گفت: ورودی و جاده دسترسی این معدن شیب بسیار تندی داشته و خطرات ترافیکی و جانی و مالی دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مدعی‌العموم به تمام جوانب این پروژه ورود کرده و نظر نهایی را اعلام می‌دارد.

کد خبر 1197594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha