جامعه به امیدآفرینی و اعتمادسازی نیاز دارد/تولید نسل نیاز کشور

حجت الاسلام رشیدیان گفت: جامعه به امیدآفرینی و اعتمادسازی بین آحاد جامعه نیاز دارد تا اینگونه مانع نفوذ دشمن و ناامیدی مردم بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسین رشیدیان« روز سه شنبه(۲۸ تیرماه) در نشست با جمعی از مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: عملکرد مناسب و دلسوزانه مایه امید بخشی و رضایتمندی مردم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون افزود: جامعه به امیدآفرینی و اعتمادسازی بین آحاد جامعه نیاز دارد تا اینگونه مانع نفوذ دشمن و ناامیدی مردم شده و امیدوری افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه تخریب و ایجاد فضای ناامید کننده خیانت به نظام و خون شهدا است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع بسیار تذکر داده اند اما برخی نسبت به این مسائل بی توجه هستند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه حجم انتقادها به سمت عملکرد دولت در این مدت فعالیت شایسته نیست، اذعان داشت: باید فرصت داد تا نتایج طرح‌ها و عملکرد کابینه روشن شود.

 

وی ادامه داد: دستاوردهای طرح مردمی سازی یارانه ها در آینده با مدیریت منابع و جلوگیری از فساد و توزیع عادلانه بیت المال در ماه های آینده به گفته کارشناسان اقتصادی مشخص می‌شود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون آزادسازی قیمت ها، تحریم ها، کرونا و کمبود کالاهای اساسی به دلیل فراگیری خشکسالی در دنیا را از جمله موارد گرانی و مشکلات اقتصادی اعلام کرد اظهارداشت: دشمن برای زمین گیری انقلاب اسلامی تلاش می کند و همین موضوع بر افزایش مشکلات اقتصادی در کشور موثر واقع شده است.

 

تولید نسل و حفظ سرمایه انسانی نیاز کشور

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی بخشی به مردم از جنبه های کارساز در کاهش تقاضا و جلوگیری از انحراف نسل جوان به شمار می رود.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: آموزش مردم و ارائه خدمات فرهنگی برای حفظ سرمایه انسانی لازم و نباید با کم کاری زمینه انحراف و گرفتاری را ایجاد کرد.

وی یادآورشد: تولید نسل و جوانی جمعیت از یک سو و حفظ سرمایه انسانی از جنبه دیگر برای نظام و کشور یک استراتژی محسوب می شود.

کد خبر 1197644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha