طرح مسجد دوستدار خانواده در استان اصفهان اجرا می شود

طرح «مسجد دوستدار خانواده« به همت ستاد فهما همزمان با فصل تابستان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اجرا می شود.

«جلال ریزانه« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به طرح های تابستانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در فصل تابستان اظهارداشت: با توجه به بهبود شرایط ناشی از شیوع کرونا و آرامش فعلی در بخش های جامعه، امسال برنامه های مساجد پر رونق و شاهد حضور بیشتر افراد در مراکز فرهنگی و هنری خواهیم بود.

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان افزود: طرح «مسجد دوستدار خانواده« به همت ستاد فهما و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همزمان با فصل تابستان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اجرا می شود که در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی ارائه خدمات مشاوره، جلسات سخنرانی و تقویت دانش اجتماعی در برابر آسیب های این حوزه را از جمله رئوس برنامه های این طرح بیان کرد و اذعان داشت: 15 برنامه متنوع در حوزه خانواده و نیازهای اجتماعی در قالب این طرح اجرایی می شود.

ریزانه اضافه کرد: این طرح ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی بوده و علاقه مندان با عضویت در این مراکز از این برنامه ها بهره مند می شود.

 

وی با اشاره به دوره چهارم طرح فهما گفت: آیین نامه آن ابلاغ شده و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر اساس ظرفیت و توانمندی کانون خود یک حوزه عملکردی را در قالب رواق های 12 گانه سال گذشته انتخاب و امسال بر اساس آن فعالیت می کنند.

به گفته رئیس ستاد فهما استان اصفهان، امسال ارائه گزارش ها بر اساس رواق انتخابی بوده که بر اساس آن گزارش ارسال می شود.

کد خبر 1197650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha