لزوم ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها

مرادی بر لزوم فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، شاهد افزایش میزان استفاده از آب در شهرستان اندیمشک هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرامرز مرادی» عصر امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، شاهد افزایش میزان استفاده از آب در شهرستان اندیمشک هستیم.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب افزود: آبفا اندیمشک خود را متعهد به ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان می‌داند.

 

وی اذعان کرد: آبفا اندیمشک در روزهای گذشته با استفاده از روش ایرشوک (ضربه هوای فشرده) توانسته سه حلقه چاه آب در این شهرستان را احیا و آبخان‌های آنها را افزایش دهد.

 

مرادی تصریح کرد: استفاده از روش ایرشوک (ضربه هوای فشرده) یک اقدام کم‌سابقه بوده که مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و جوانان ایران اسلامی طراحی و به اجرا رسیده است.

 

وی عنوان کرد: روش ایرشوک تاکنون در استان خوزستان به اجرا نرسیده بود که این روش برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک با موفقیت اجرا شد و چاه آب کوی جانبازان، چاه آب خط انتقال شهر اندیمشک و چاه آب روستای قلعه مختار با استفاده از آن، احیا و آبخان این چاه‌ها افزایش یافت.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: ایرشوک یک روش علمی و تخصصی بوده و با از بین بردن رسوبات چاه‌های آب، امکان افزایش خدمات به شهروندان را بیش از گذشته فراهم می‌کند.

 

کد خبر 1197668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha