همدلی و یکرنگی مسئولان برای حل مشکلات مردم یک ضرورت است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و یکرنگی مسئولان برای حل مشکلات مردم یک ضرورت است و عزم جدی دولت و مجلس بر حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم باشکوه و کم نظیر مردم انقلابی باقرآباد که به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد، با تبریک عید بزرگ غدیر به مردم، اعلام کرد، با سفر تاریخی رئیس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در سال جاری، گره بسیاری از مشکلات باز شد و تعدادی از پروژه های نیمه تمام‌ فعال گردید.

 

نوش آبادی این سفر را نوید بخش حل بسیاری از مشکلات عمرانی در سطح منطقه دانست و بر عزم جدی دولت و مجلس بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

 

نماینده دیار پانزده خرداد ضمن تاکید بر حفظ وحدت مردم و مسئولان برای حل مشکلات، وجود همدلی و یکرنگی میان مسئولان، برای رفع گرفتاری های مردم، ضروری دانست.

 

نوش آبادی موافقت رئیس جمهور با تبدیل قطار حومه ای به مترو، واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به افراد واجد شرایط، تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام عمرانی و ورزشی مانند تاسیسات آب و فاضلاب شهری و استادیوم ورزشی، نشانه عزم جدی دولت و مجلس جهت تامین مطالبات برحق مردم برشمرد و از مسئولان اجرائی خواست، بصورت مستمر، پیگیر اجرای پروژه های سفر رئیس جمهور محترم باشند تا در آینده نزدیک شاهد بثمر نشستن و بهره برداری از پروژه های حیاتی در سطح منطقه باشیم.

 

گفتنی است، در این‌مراسم فرماندار، شهردار و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

کد خبر 1197688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha