توزیع ۲۰۰هزار بسته معیشتی موقوفات در مازندران

حجت الاسلام حیدری گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی از طرف اداره کل اوقاف وامور خیریه استان به نیازمندان و مصارفی که در راستای اهداف موقوفات بود توزیع شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۲۸تیر) در رزمایش کمک مومنانه اوقاف و امورخیریه مازندران با عنوان توزیع ۱۰۰۰بسته تبرکات علوی که در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: امامزاده عباس (ع) از اماکن شاخص فرهنگی مذهبی در دیار علویان است که در برنامه های مختلف فرهنگی، مناسبت‌های ملی، مذهبی و یادواره‌های شهدا مردم و پیرغلامان حضوری موثر در این آستان مقدس دارند.

 

وی افزود: خیرین و خانواده شهدا در زمینه های مختلف وقف، ساخت و توسعه امامزاده و بسته های معیشتی حضوری فعال داشتند که جای تقدیر دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۹۷ درصد موقوفات استان مقید به مکان هستند و باید در همان مکان و نیت هزینه شود، گفت: در سال گذشته ۲۰۰هزار بسته معیشتی از محل موقوفات تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: ۱۲۸پروژه بدون کمک منابع دولتی در سطح استان دردست اجراست همچنین طرح قرار دوازدهم هرماه به نام و نیت امام زمان(عج)  بحث کمک مومنانه اجرا می‌شود‌.

کد خبر 1197690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha