ده روز ديگرعملیات انتقال زائران حج ۱۴۰۱ پايان مي يابد

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج به كشورمان سرعت گرفته است، اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران از دو فرودگاه جده و مدينه به ترتيب روزهاي ۶ و ۷ مرداد ماه پايان خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کامران اکبری درگفتگو با پايگاه اطلاع رساني حج با اعلام این مطلب افزود: درحال حاضر روزانه بين 5 تا 7 پرواز از فرودگاه مدينه و 5 تا 6 پرواز از فرودگاه جده و مجموعا روزانه 12 تا 14 پرواز به مقصد كشورمان انجام مي شود و حجاج به ميهن اسلامي باز مي گردند.
وي با اشاره به اينكه پروازهاي فرودگاه جده از 23 تيرماه شروع شده است، افزود: پروازهاي زائران به مقصد ايستگاههاي كرمان، تبريز، زنجان و بندرعباس به اتمام رسيده است و ايستگاههاي بوشهر، شيراز و اردبيل هم در چند روز آينده به اتمام خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه از23 تيرماه تاكنون در مجموع 48 پرواز از دو فرودگاه مدينه و جده به مقصد كشورمان انجام شده است، گفت: عمليات انتقال زائران ايراني حج امسال ده روز ديگر پايان مي يابد و دراين مدت با همكاري مركز پزشكي حج و زيارت و هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران بيماران بستري در بيمارستان هاي سعودي و مكه به تدريج و با رعايت مراقبت هاي پزشكي به ايران انتقال خواهند يافت.

کد خبر 1197701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha