حدود هزار مورد بازرسی از بازار خراسان شمالی انجام شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف ‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طی بهار امسال ۹ هزار و ۷۲۵ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده که در این مدت هزار و ۸۷۹ تخلف کشف شد.

«علی وفاخواه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: طی بهار امسال هزار و 621 فقره پرونده تخلف در بازار تشکیل شد که ارزش ریالی آن 38 میلیارد و 566 میلیون ریال بوده است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف ‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بهار امسال دو هزار و 521 گشت مشترک با دستگاه های مختلف در بازار استان انجام و در این باره 512 پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی آن بیش از 29 میلیارد ریال است.

 

وفاخواه خاطرنشان کرد: طی سه ماهه امسال 46 فقره پرونده تخلف از انبارها تشکیل شده که در این زمینه 49 تخلف کشف شد که ارزش ریالی این پرونده ها هم بیش از 16 میلیارد و 869 میلیون ریال ثبت شده است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف ‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهارداشت: بهار امسال هزار و 990 مورد بازرسی قاچاق در بازار استان انجام شد که در این زمینه 32 فقره پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و 510 میلیون ریال تشکیل شده است.

 

کد خبر 1197723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha