بسیج دانشجویی پیشگام برگزاري كرسي هاي آزاد انديشي در موضوعات روز

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كاشان گفت: بسيج دانشجویی بايد به آرزوي مقام رهبري در برگزاري كرسي هاي آزاد انديشي در موضوعات روز جامه عمل بپوشاند و در این حوزه پيشگام باشد.

حجت الاسلام ماشاءالله صديقي  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: بسيج دانشجويي در دانشگاه ها بازوي ولايت فقيه در تحقق منويات مقام معظم رهبري است.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كاشان، بسيج دانشجويي را مصداق بارز سابق بالخيرات دانست و گفت: اگر گروهي در جامعه ظالم لنفسه و گروهي مقتصد باشند بسيج مصداق سابق بالخيرات است و مهم ترين خير امروز جهاد تبيين است بسيج در جهاد اصغر و جهاد اكبر و جهاد كبير و اردوهاي جهادي سابق بالخيرات است.

 

حجت الاسلام صدیقی گفت: امروز بسيج دانشجويي مي تواند در جبهه تقابل احيای كرامت انساني زن و احيای سنت جاهلي كشف حجاب و تبرج جاهلي با تعامل با هسته هاي علمي و فرهنگي دانشگاه از اين پيچ خطرناك عبور كند.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كاشان ادامه داد: بسيج دانشجویی بايد به آرزوي مقام رهبري در برگزاري كرسي هاي آزاد انديشي در موضوعات روز جامه عمل بپوشاند و در این حوزه پيشگام باشد.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: بسيج مي تواند با استفاده از الگوهاي مقاومت دانشگاه يعني شهدا گمنام در خط اول مبارزه با تفكر صهيونيستي تخريب ارزش ها آماده هجمه بر دشمن باشد.

 

مدير فرهنگي دانشگاه با بیان اینکه كارهاي علمي و جهادي بسيج بايد هميشه در صدر اخبار روز دانشگاه باشد، افزود: معاونت فرهنگي دانشگاه آمادگي هر گونه همكاري با بسيج دانشجويي و هيات مذهبي و كانون ها و تشكل ها و نشريات دانشجويي در معرفت افزايي و صيانت از حقوق دانشجويان را دارد.

کد خبر 1197732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha