برگزاری نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» در استان کهگیلویه و بویراحمد

جمشیدی گفت: نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: این مهرواره به مناسبت دهه امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم و اشاعه فرهنگ علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج با حضور گروه های منتخب سراسر استان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

دبیر هنری نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور توانمندسازی و افزایش بنیه علمی گروه های سرود استان سعی داریم در این دوره سه روزه علاوه بر اجراهای میدانی و پاتوقی کارگاه های آموزشی، فنی و مهارتی ویژه مربیان با حضور اساتید مطرح استان برگزار نماییم.

جمشیدی افزود: این روزها هنرهای دسته جمعی به خصوص سرود توانسته جایگاه بسیار عظیمی را در بین نسل جوان و نوجوان در سراسر کشور به دست بیاورد، لذا این روزها بهترین فضا برای اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلابی دهه ۸۰ و ۹۰ از دریچه هنر بسیار ملموس و قابل ستایش است.

وی در پایان از تمامی دستگاه ها، نهادها و عوامل مشارکت کننده در این رخداد مهم فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مهرواره کرامت غدیر در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیر ماه در مرکز شهر یاسوج با حضور گروه های منتخب سرود استان در حال برگزاری است.

کد خبر 1197772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha