ارتباط نزدیک رئیس‌جمهور با مردم از توفیقات سفرهای استانی

مرتضوی با بیان اینکه توفیقات خوبی در سفرهای استانی به دست آمده که مهمترینش ارتباط نزدیک رئیس‌جمهور با مردم است، گفت: شنیدن دغدغه‌های مردم و شناسایی چالش‌ها و مشکلات استان‌ها و رسیدگی به آن در قالب مصوبات استانی از دیگر توفیقات آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری امروز (چهارشنبه ۲۹ تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و بیان اینکه ۲۸ سفر استانی رئیس جمهور به خوبی برگزار شد، گفت: سامانه پایش در حوزه معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفر تبیین شده و تقریباً به روز رسانی شده است و در آینده نزدیک برای همه ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه توفیقات خوبی در سفرهای استانی به دست آمده که مهمترینش ارتباط نزدیک رئیس‌جمهور با مردم است، گفت: شنیدن دغدغه‌های مردم و شناسایی چالش‌ها و مشکلات استان‌ها و رسیدگی به آن در قالب مصوبات استانی از دیگر توفیقات آن است و دور دوم سفرهای استانی هم در حوزه معاونت اجرایی مطابق دستور رئیس جمهوری بررسی می‌کنیم و شیوه‌های اجرایی آن را می‌سنجیم.

 

مرتضوی همچنین درباره مصوبات احیای دریاچه ارومیه گفت: چندین جلسه ستاد تشکیل و منابع خوبی هم تخصیص داده شد. دولت‌ها در سه‌ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند اما تا الان بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان تخصیص عمرانی به دریاچه ارومیه داده شده است و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه حل شود.

 

کد خبر 1197855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha