اتحاد مسلمانان در منطقه بزرگترین سلاح در برابر توطئه صهیونیست جهانی و آمریکا است

برزنجی گفت: اتحاد و نزدیکی مسلمانان در منطقه بزرگترین سلاح در برابر توطئه صهیونیست جهانی و آمریکا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید احمد برزنجی مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق چهارشنبه ۲۹ تیرماه در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج، جمهوری اسلامی ایران را محور انسجام و اتحاد امت اسلامی و پرچمدار مقاومت و مقابله با دشمن معرفی و اظهار کرد: ایران همواره با اقلیم کردستان در تعامل گسترده و تاریخی و همیشگی بوده است.

 

 

وی ضمن تشکر از این تعامل همیشگی افزود: خاورمیانه امروز تبدیل به جولانگاه دشمن اسلام شده، که هدفشان سیطره بر مسلمانان و دست‌اندازی بر منافع و منابع آنها است که همین امر هجمه‌های فراوانی را در منطقه ایجاد کرده است.

 

 

برزنجی اظهار کرد: اتحاد و نزدیکی مسلمانان در منطقه بزرگترین سلاح در برابر توطئه صهیونیست جهانی و آمریکا خواهد بود.

 

 

وی بیان کرد: دروغگویی آمریکا و کشورهای غربی امری ثابت شده است و امروزه تفکر غرب در بین مردم و افکار عمومی جوامع اسلامی دیگر جایگاهی ندارد.

 

 

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق عنوان کرد: دین اسلام یک دین عالم گیر است که برای تحقق آن جهان اسلام و همه کشورهای اسلامی باید در برابر فتنه دشمن متحد شوند تا پرچم اسلام هرچه زودتر بر سراسر جهان گستره آن زده شود.

 

 

برزنجی در پایان ضمن خرسندی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور انسجام و اتحاد امت اسلامی و پرچمداری در مقابله با دشمنان اسلام در منطقه، گفت: پیوستن به جبهه مقاومت توسط حکام و سران دیگر کشورهای اسلامی در منطقه موجب تسهیل توسعه وحدت اسلامی در جهان و ناکامی دشمنان اسلام خواهد شد.

 

 

نخستین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی با حضور علمای استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام و آذربایجان غربی و علمایی از اقلیم کردستان عراق با هدف تبیین گفتمان ایجاد امت واحده اسلامی در حال برگزاری است.

 

 

در این اجلاسیه قرار است از چندنفر از علمای مطرح تقریبی تجلیل شود.

 

 

برگزاری گفتگوها بین علما و بزرگان اقلیم کردستان عراق با علمای کشورمان از دیگر برنامه‌های این اجلاس است.  

کد خبر 1197886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha