تبیین رويکردهای چهارمين رويداد ملی فهما با شرکت رابطین کانون های مساجد

نشست وبيناری رابطين فهما چهارمحال و بختياری به منظور تبيين رويکردهای چهارمين رويداد ملی فهما سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در نشست وبيناری رابطين فهما چهارمحال و بختياری که امروز (چهارشنبه ۲۹ تیر) برگزار شد، اظهار داشت: هم اندیشی و هم افزایی بیشتر و تبیین رویکردهای فهما در برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد، کیفی سازی برنامه ها، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف برگزاری نشست وبيناری رابطين فهما چهارمحال و بختياری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی، توانمندسازی، بکارگیری استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در چهارمین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۱ از دیگر اهداف این نشست است.

 

وی به افتخارات سال های ۹۸ و ۹۹ کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور اشاره کرد و افزود: در اولین رویداد ملی فهما هشت شاخص قرآن و عترت، ارتقای فعالیت های هنری، خلاقیت و نوآوری، غنی‌سازی اوقات فراغت، جذب و شبکه سازی، پاسداشت مناسبت‌ های مذهبی و انقلابی، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فضای مجازی و رسانه، جهت رقابت بین استان ها در نظر گرفته شده بود که در این بین چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر در رشته «ارتقا فعالیت ‌های قرآن و عترت» شد.

 

مظاهری ادامه داد: در طرح ملی ایران قوی سال ۱۳۹۹ هم شش کانون فرهنگی هنری از چهارمحال و بختیاری در رواق های فن آوری، کتاب، نمایش، دانش، قلم و ترنج موفق به کسب رتبه و سه رابط فهما هم به عنوان رابطین برتر و شایسته تقدیر ویژه معرفی شده و ۹ باب کانون فرهنگی هنری هم موفق به کسب امتیاز بالای ۱۵ هزار شده اند.

 

وی افزود: در سومین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰، افتخار آفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد ادامه یافته و ۹ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان حائز رتبه های برتر، شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر در رواق های ۱۲ گانه شدند و پنج رابط فهما استان در شبکه رابطین فهما موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر ویژه شده و ۱۷ باب کانون هم امتیاز بالای ۱۵ هزار کسب کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری افزود: در چهارمین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۱ با توجه به تغییر رویکرد فهما مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باید نسبت به تعیین یک تا سه رواق برای ثبت فعالیت های کانون برای شرکت در رویداد تا تاریخ ۱۴ مردادماه ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «حمید مشمول» با اشاره به تعامل رابطین با کانون های زیرمجموعه افزود: رابطین فهما می توانند برای تعامل بیشتر و بهتر با کانون های فرهنگی هنری مساجد زیرمجموعه خود از طریق ارسال پیامک سامانه بچه های مسجد اقدام کنند.

 

مدیر اداره شبکه سازی و ارتباطات فهما کشور افزود: رابطین فهما نسبت به تکمیل پرسش نامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد اهتمام لازم را داشته باشند و در دوره های آموزشی ویژه رابطین تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ شرکت کنند.

 

کد خبر 1197892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha