ارتقای طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در لرستان

فتحی، با اشاره به اینکه در زمینه توانمند سازی معملولین برنامه های متفاوتی در حال انجام است، گفت طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در لرستان ارتقا یافته ا ست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «نگار فتحی»، امروز(29تیر)، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با گرامیداشت چهل و دومین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی،  اظهارداشت: در اجرای طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در استان اقدامات خوبی برای جامعه هدف صورت گرفته است.

 

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی لرستان افزود: طرح ارتقای توانمندسازی افراد دارای آسیب نخاعی، شنوایی، بینایی و سالمندان در استان اجرایی و نتایج مطلوبی نیز حاصل شده است.

 

فتحی بیان کرد: استفاده از وسایل کمک توانبخشی، مناسب سازی محل زندگی، خودرو معلولین و پلاک خودرو این افراد و حمایت ویژه از دانشجویان معلول از جمله اقدامات موثر است.

 

وی به شناسایی 300 نفر دارای بیماری اوتیسم اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار ارائه خدمات خاص به این افراد، آنها از سایر خدمات ارائه شده به معلولین استفاده می کنند.

 

فتحی بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی، ارائه وسایل کمک توانبخشی، پرداخت هزینه درمانی، توزیع بسته میعشتی و در اختیار قرار دادن سالن ورزشی برای جامعه هدف افراد اوتیسم از جمله خدمات ارائه شده است.

کد خبر 1197896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha