افزایش ۳۶ درصدی اعتبارات شهرستان زیرکوه نسبت به سال گذشته

غیرتی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات شهرستان زیرکوه نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: ۵۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان زیرکوه بین ۴۱ دستگاه اجرایی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۲۹ تیر) در کمیته برنامه ریزی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: زیرکوه جزو شهرستان هایی است که بیشترین اعتبارات را از سفر استانی استاندار دریافت کرده است.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: باید تلاش کنیم با حداقل اعتبارات کارهای بزرگی را در این شهرستان مرزی انجام دهیم و خرج کردن اعتبارات باید با نظارت و حساسیت بالا انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیران در اجرای پروژه ها باید احساس شود، افزود: مدیران باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند و منفعل نباشند تلاش و تحرک بیشتر برای تکمیل برخی از پروژه ها ضروری است.

 

غیرتی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات شهرستان در حوزه راه، آب و بهداشت و درمان گذاشته شده است، ادامه داد: شهرستان زیرکوه از اعتبارات محرومیت زدایی در سال گذشته متاسفانه کم نصیب بوده است اما تلاش خواهیم کرد تا سهم شهرستان محروم زیرکوه از این اعتبارات به درستی جذب شود.

 

فرماندار زیرکوه از افزایش ۳۶ درصدی اعتبارات شهرستان زیرکوه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۵۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان زیرکوه از محل اعتبارات تملک، صادرات نفت خام و گاز طبیعی و استفاده متوازن از امکانات کشور بین ۴۱ دستگاه اجرایی و برای اجرای ۱۴۸ پروژه توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1197949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha