بهره مندی مددجویان کمیته امداد از امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور فارس

موصلی گفت: امضای تفاهم نامه مشترک، زمینه بهره مندی از پتانسیل ها و امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان را برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) در مراسم انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری‌ مشترک علمی و پژوهشی کمیته امداد و دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: امضای این تفاهم نامه مشترک، زمینه بهره مندی از پتانسیل ها و امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان را برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس فراهم می کند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: این تفاهم نامه با هدف تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال و توسعه همکاری های مشترک علمی و پژوهشی برای هم افزایی در ظرفیت های موجود 2 دستگاه منعقد شده است.

وی اضافه کرد: توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و این تفاهم نامه موجب توسعه همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای و تدوین و اجرای برنامه های مشترک به منظور ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی خواهد شد.

موصلی اعلام کرد: در پی انعقاد این تفاهم نامه، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس از امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان فارس برخوردار خواهند شد.

«محسن جاجرمی زاده»، نیز در این مراسم گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور فارس در پی این تفاهم نامه علاوه بر انجام فعالیت های پژوهشی در  حوزه های مورد تاکید کمیته امداد و در برنامه های خیر و احسان کمیته امداد فارس، مشارکت مادی و معنوی خواهند داشت.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: بر این اساس خدمات فرهنگی و مشاوره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فارس در زمینه های تحصیلی، ازدواج، سالمندی، حقوقی، ارائه خدمات کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای، دانش بنیان و مشاوره شغلی ارائه خواهد شد.

کد خبر 1197961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha