دانشکده های کشاورزی در استقلال اقتصادی نقش کم نظیری دارند

عزیزی گفت: شعار «استقلال» از شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی است و دانشکده های کشاورزی در استقلال اقتصادی نقش کم نظیری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) در بازدید از دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز گفت: دانشکده های کشاورزی در استقلال اقتصادی کشور نقش مهمی دارند و برای پیش برد اهداف اقتصادی، نگاه علمی حائز اهمیت ویژه است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شعار «استقلال» از شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی است و دانشکده های کشاورزی در استقلال اقتصادی نقش کم نظیری دارند.

وی اضافه کرد: لازم است تا دانشکده های کشاورزی محتواهای خود را به روز کنند و تولید همزمان علم و ترویج فرهنگ کشاورزی در توسعه کشور اثربخش خواهد بود.

عزیزی تاکید کرد: باید آسیب شناسی شود که چرا برخی دانش آموخته های ما در حوزه کشاورزی با آب و زمین بیگانه هستند و اینکه دانش آموخته های بخش کشاورزی ما به جای کار و فعالیت در حوزه کشاورزی در پی شغل اداری هستند، آسیب جدی به شمار می رود.

وی ادامه داد: راز استقلال اقتصادی ما ترویج فرهنگ کشاورزی است و از دانشکده های کشاورزی انتظار داریم آموزش های خود را به سمت عملی و ترویج کشاورزی هدایت کنند.

عزیزی تصریح کرد: استقلال اقتصادی در معادلات جهانی امروز یک امر مهم است و دانشکده های کشاورزی می توانند ما را به این هدف نزدیک کنند.

کد خبر 1198000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha