همت بلند دندانپزشک جهادگر و مخلص برای کوتاه قامتان زاهدان

دندانپزشک جهادگر و مخلص بر آمادگی کامل از اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله اعضای انجمن کوتاه طرح ملی کمک مومنانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، دکتر نادر میری در راستای کمک مومنانه به یادشهدا سلامت و امنیت در روز عید غدیر توزیع بسته های حمایتی و بسته  کامل تبرکات غدیر در بین کوتاه قامتآن  زاهدان و زابل توزیع شد.

 

 در روز عید غدیر،کمک_مومنانه ، طی نشست صمیمانه با حضور سرگزی رییس عقیده سیاسی یگان ویژه انتظامی سیستان بلوچستان در دفتر انجمن کوتاه قامتان بلند همت استان سیستان و بلوچستان توزیع گردید.

 

دبیر ستاد شاهد و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی  ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه نهضت خدمت مومنانه و کمک به اقشار ضعیف و نیازمند ؛ کمکهای مومنانه را به یاد و نام شهدای استان  با هدف رسیدگی به خانوادها و اقشار ضعیف جامعه در استان را آغاز  نمودیم .

 

بنابراین گزارش مریم نادری مدیر انجمن کوتاه قامتان دراین جلسه ضمن خوش آمد گویی به مهمانان ، از حامیان انجمن تقدیر و تشکر کرد و گفت : اگر حمایت همه حامیان و سایر حامیان گمنام انجمن نمی بود این انجمن و اعضای آن با مشکلات فراوانی مواجه بودند ، اما به لطف حامیان امروز تا حد زیادی از مشکلات اعضای انجمن رفع شده است حاج آقای سرگزی نیز دراین نشست صمیمانه ضمن تقدیر وتشکر از مدیر انجمن ، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این انجمن اعلام  داشت

 

همچنین دکتر نادر میری در راستای خدمت مومنانه نیز بر آمادگی کامل جهت از اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله اعضای انجمن کوتاه  طرح ملی کمک مومنانه تاکید کرد .

کد خبر 1198004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha