دیدار معاون فهما کشور با کارکنان ستاد آذربایجان‌شرقی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با کارکنان ستادی در استان آذربایجان‌شرقی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما»، مهدی اله‌ویردی‌زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر به آذربایجان شرقی و شهر تبریز با کارکنان ستاد فهما ای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ای دیدار با تشریح سیاست‌های جدید ستاد فهما کشور؛ بر توسعه و گسترش تعاملات موجود میان ستادهای استانی و کانون های زیرمجموعه تاکید کرد و خواستار مشارکت حداکثری ستادهای استانی در مدیریت مردمی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شد.

همچنین در این دیدار هر یک از کارکنان ستاد فهما آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از واحد خود پرداخته و به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است، قرار است، فردا پنج شنبه 30 تیر حجت الاسلام خداداده مدیر ستاد فهما کشور  و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما ,  به همراه دبیر شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان  با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کنند.

کد خبر 1198013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha