راهبری صندوق های قرص الحسنه بسیج از اصلی ترین ماموریت تسهیلگران است

قزل سفلی گفت: راهبری صندوق های قرص الحسنه بسیج از اصلی ترین ماموریت تسهیلگران است تا جایی که این صندوق ها به گونه ای رشد کنند که به تعاونی و اتحادیه تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) در دوره آموزشی و توانمندسازی «تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اشتغال زا سراسر استان فارس» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: مهمترین نقش تسهیلگران بسیجی، توانمندسازی مردم برای ایجاد فرصت های شغلی کوچک در روستاهاست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: تسهیلگران بسیجی برای ایجاد اشتغال در جوامع محلی و کوچک نقش موثری ایفا می کنند و توانمند کردن مردم از اقدامات اصلی آنهاست.

وی اضافه کرد: این تسهیلگری به شکلی انجام می شود که مردم در فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی فکر کنند، تصمیم بگیرند و اجرا و نظارت داشته باشند و تسهیل گران بسیجی مربی و راهنمای آنها هستند.

قزل سفلی تاکید کرد: تسهیلگران باید صبور، انتقاد پذیر، دارای دانش روز، ابتکار و خلاقیت، توانمندی تحلیل خوب و دقیق مسائل، تواضع و فروتنی و ...  باشند.

وی تصریح کرد: راهبری صندوق های قرص الحسنه بسیج از اصلی ترین ماموریت تسهیلگران است تا جایی که این صندوق ها به گونه ای رشد کنند که به تعاونی و اتحادیه تبدیل شوند.

قزل سفلی گفت: بسترسازی برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی پنج کیلوواتی در مناطق محروم، تقویت صنایع تبدیلی کوچک محلی و شهرستانی، حمایت از طرح های دانش بنیان و کمک به عرصه های ۱۴ گانه اقتصاد مقاومتی از سایر ماموریت های تسهیلگران است.

کد خبر 1198017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha