تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار سابق نیست/همچنان به ندای وحدتم پایبندم

هاشمی مهر با اشاره به اینکه این تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار سابق نیست، گفت: این طبیعی است که امانت دست به دست می‌شود که این تکریم و معارفه هم بر این موضوع صحه می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «سید جواد هاشمی» امروز (۲۹ تیر ماه) در آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان مارگون، اظهار کرد: شهرستان مارگون الگوی امنیت این استان و موضوع نشان از تعامل مردم و مسئولین است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بالاترین وظیفه و ماموریت فرماندار این شهرستان را اعتمادسازی دانست و افزود: باید به گونه ای مدیریت شود که مردم شریف و نجیب به شما اعتماد کامل داشته باشند.

وی افزود: فرماندار سابق از فرمانداران پر کار بوده و با وجود تازه تأسیس بودن این شهرستان، توانست مانند مسئول یک شهرستان‌ باسابقه چند ساله انجام وظیفه داشته باشد.

هاشمی مهر یادآور شد: فرماندار جدید نیز باید بتواند همچون دو سال گذشته عمل کند و با مجموعه مدیریتی این شهرستان فراتر از انتظار تعامل داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار سابق نیست، گفت: این طبیعی است که امانت دست به دست می‌شود که این تکریم و معارفه هم بر این موضوع صحه می گذارد.

 

**حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور»، امام جمعه شهرستان مارگون هم از فعالیت‌ها و پای کار بودن فرماندار سابق تمجید کرد.

علیرضا بهنام، رئیس دادگستری شهرستان مارگون نیز در وصف قائمی، فرماندار سابق گفت: فرماندار سابق در فعالیت های عمرانی از جمله اصلاح و بهبود جاده های این شهرستان و همچنین در مدیریت انتخابات سنگ تمام گذاشت.
 

 

**«محمدباقر قائمی» هم گفت: یکی از ویژگی‌ها و انتظارات از فرماندار، برگزاری انتخابات سالم است که به عنوان نخستین فرماندار این شهرستان، سالم ترین انتخابات را در سال ۱۴۰۰ برگزار کردم و چون دولت تغییر کرد و انتظارات مردم در تغییر مدیران بالا گرفت، حساسیت‌ها و وظایف را بیشتر کرد .

فرماندار سابق شهرستان مارگون اظهار کرد: خلأ چندین اداره از جمله ادارات صمت، هلال احمر، میراث فرهنگی، و ... در شهرستان مارگون وجود دارد.
قائمی گفت:

قائمی ادامه داد: ما همچنان به ندای وحدتمان پایبندیم، ندای وحدت جریانی سیاسی بود که توسط جوانان و نخبگان تحصیل کرده و به حاشیه رانده ایجاد شد که به دنبال عبور از جریان های فرصت طلبانه و منفعت طلبانه به ظاهر سیاسی چپ و راست بود.

فرماندار سابق شهرستان مارگون افزود: جریان ندای وحدت به میزانی از بلوغ و توسعه در معادلات سیاسی رسیده که در سطح ملی نیز اگر حزبی و یا جریانی بخواهد در این استان توفیقی به دست بیاورد، نمی تواند این جریان را نادیده بگیرد.


 

**«مختار اندرخور» نیز در آئین معارفه خود از حسن اعتماد استاندار استان تشکر کرد و گفت: سه مولفه برای توسعه یک شهرستان، نخست کارشناسی، دوم برنامه ریزی دقیق، سوم همکاری مردم و مسئولین مدنظر است.

فرماندار جدید شهرستان مارگون با اشاره به اینکه بومی منطقه بوده و از آسیب‌ها و محرومیت‌های این شهرستان به طور کامل اطلاع دارد، افزود: این شهرستان جاذبه های گردشگری خوبی دارد و گیاهان دارویی دارد که با صنعتی کردن این گیاهان، می‌توان سرمایه گذاری خوبی در این حوزه به وجود آورد.

وی ادامه داد: در مورد امنیت این شهرستان، به ریش سفیدان، متنفذین و نیروهای قضایی و امنیتی نیاز خواهیم داشت.

اندرخور خاطرنشان کرد: حائلی بین مردم و مسئولین وجود ندارد و قانون ارباب رعیتی و بی پاسخگویی در این دولت وجود ندارد.

فرماندار جدید شهرستان مارگون با بیان اینکه وقت نماز ظهر نزدیک است، به سخنان خود پایان داد و همچنین از خدمات قائمی و مجموعه فرمانداری شهرستان مارگون تشکر کرد.

گفتنی است در این آئین مختار اندرخور به عنوان فرماندار جدید شهرستان مارگون معرفی و از زحمات محمدباقر قائمی فرماندار سابق و نخستین فرماندار شهرستان مارگون قدردانی شد.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1198018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha