۹۰۰ ورزشکار سیستان و بلوچستانی تحت حمایت خیرین

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود خیرین ورزشی در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام در سیستان و بلوچستان موجب شده تا کنون ۹۰۰ ورزشکار تحت حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ورود خیرین ورزشی در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام در سیستان و بلوچستان موجب شده تا کنون 900 ورزشکار تحت حمایت قرار گیرند.

 

مدرس خیابانی ادامه داد: پتانسیل و استعدادهای نهفته در سیستان و بلوچستان با گسترش زیرساخت های ورزشی و اختصاص تجهیزات مورد نیاز باعث جهش در توسعه ورزش قهرمانی استان خواهد بود.

 

وی افزود: هم اکنون با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان، بیش از 286 ورزشکار به اردوهای تیم های ملی دعوت شده و 150 قهرمان مستعد در میادین بین‌المللی کسب مدال کردند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه عمرانی نیز تا پایان هفته بیش از 40 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسر استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین تا پایان سال به 80 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای استان می رسد.

 

مدرس خیابانی گفت: ساخت 100 سالن چند منظوره ورزشی و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام، بنیاد هاسب، استانداری سیستان و بلوچستان و اداره کل ورزش و جوانان استان خبر خوشی بود که امروز برای مردم ورزش دوست اعلام کردیم.

 

همچنین ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت:  ورزشکاران و استعدادهای بزرگی در استان وجود دارد که با حمایت خیرین ورزشی و اسپانسرها توان گرفتن مدال در میادین و رویدادهای ملی و بین‌المللی را دارند.

 

وی افزود:  افتتاح رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه سیستان و بلوچستان با حضور پرشور و استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان امید آینده روشنی برای ورزش قهرمانی خواهد بود.

 

کفاشیان در مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه سیستان و بلوچستان ادامه داد: استقبال بی نظیر خانواده ها از طرح استعدادیابی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام قابل تحسین است و مطمن باشید حمایت های بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود:  تا کنون بیش از 900 ورزشکار در پنج رشته پایه شنا، دوومیدانی، ژیمناستیک، فوتبال و فوتسال پذیرش و جذب شدند که با این استقبال خوب خانواده ها، مجوز نام نویسی تا 3000 ورزشکار امروز به این نوجوانان و جوانان سیستان و بلوچستان هدیه خواهیم داد.

کد خبر 1198020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha