کانون های فرهنگی هنری یکی از ارکان مهم در مساجد هستند

حجت الاسلام بیگی گفت: کانون های فرهنگی هنری یکی از ارکان مهم در مساجد هستند که توانستند با شور آفرینی در بین نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «عسگر بیگی» امروز (29 تیرماه) در جلسه افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان کوثر گفت: کانون های فرهنگی هنری یکی از ارکان مهم در مساجد هستند که توانستند با شور آفرینی در بین نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی نقش آفرین باشند.

 

امام جمعه کوثر تصریح کرد: البته باید از این کانون ها حمایت ویژه ای صورت گیرد تا بتوانند برنامه های خوب در طرح غنی سازی اوقات فراغت داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: مردم شهرستان کوثر بسیار نجیب و فرهنگی هستند و باید در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مساجد سرآمد استان باشد.

 

حجت الاسلام بیگی یادآور شد: هر کاری که در حوزه عمرانی صورت می گیرد باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا شاهد رشد فرهنگی متناسب با بخش عمرانی باشیم.

 

امام جمعه کوثر افزود: برگزاری کلاس های تقویت درسی و سواد رسانه ای برای نوجوانان و جوانان از جمله برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در مساجد باشد تا شاهد آگاه سازی و توانمندسازی نوجوانان و جوانان باشیم.

 

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: به والدین توصیه می کنم تا نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندانشان در فضای مجازی بیش از پیش دقت نظر داشته باشند زیرا این حوزه به هویت جوانان ضربه وارد می کند.

کد خبر 1198021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha