هدف مدیران ارائه خدمات به مردم و به حداقل رساندن مشکلات باشد

فرماندار شیروان گفت: هدف مدیران باید ارائه خدمات به مردم و به حداقل رساندن مشکلات باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان «دولت اسماعیل زاده» عصر چهارشنبه 29 تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: باید تمام هدف مدیران ارائه خدمات به مردم و به حداقل رساندن مشکلات آنان باشد که اراده و تلاش مدیر را می طلبد و با حداقل ها می توان مدیریت درست را انجام داد تا جذب اعتبارات به درستی صورت گیرد، مدیران به دنبال پی گیری مطالبات مردمی باشند و نگاه جهادی داشته باشند تا باعث امید آفرینی مردم شوند.

 

 

فرماندار شیروان با اشاره به عدم توجه به روستاها خاطرنشان کرد: برای اینکه مهاجرت به شهرها و سایر مشکلات نباشد لازم است به روستاها و زیرساخت های آن بیشتر توجه شود و حمایت های لازم صورت گیرد و اعتبارات و بحث های خدماتی به این سمت سوق یابد و هزینه شود.

 

 

اسماعیل زاده در خصوص پی گیری بودجه عمرانی توسط مدیران شهرستان اضافه کرد: بودجه عمرانی بین 23 دستگاه توزیع شده و رضایت نسبی به همراه داشته، بودجه جاری در دست مدیران کل است که مدیران باید ارتباط قوی تر با مدیران کل داشته باشند تا سهم شهرستان تخصیص یابد و نسبت به تجهیزات و سایر اقدامات صورت گیرد.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: این استان با دارا بودن 3 هزار شهید به نسبت جمعیت آن، آمار شهدای آن از خیلی استان های مرزی غرب کشور بالاتر است.

 

 

«امیر سرتیپ محمد نجاتی» با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه ایثارگران مهم است اظهار کرد: باید به دنبال آموزش، حفظ، ثبت و ضبط یادگارهای دفاع مقدس بود تا این گنجینه عظیم از دست نرود.

 

 

وی یکی از مشکلات و دغدغه های رزمندگان را نداشتن مزار شهدا قطعه صالحین عنوان کرد و افزود: تمام رزمندگان و حتی کسانیکه حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشتند حق دارند پس از فوت قطعه ای به این نام داشته باشند که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

کد خبر 1198041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha