برگزاری کلاس  قصه گویی قرآنی و سبک زندگی اسلامی  در کانون ام ابیهای ملایر

وناییان گفت: کلاس قصه گویی قرآنی و سبک زندگی اسلامی هر پنج شنبه در کانون ام ابیهای ملایر تشکیل می‌شود.

«زهرا ونائیان» درگفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت دارد که این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در ابن موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه 26هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبت‌های مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

وی اضافه کرد: برگزاری  سفره صلوات و سفره ویژه امام حسن(ع) ، برگزاری مرسم قرائت حدیث کسا ، زیارت عاشورا و.. نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از دیگر برنامه های کانون ام ابیها است.

وناییان با اشاره به برگزاری جشن های غدیریه در این کانون گفت: علاوه بر برگزاری  جشن پذیرایی، اطعام دهی  و توزیع غذا را در بین خانواده های نیازمند داشتیم.

وی اضافه کرد: هر پنج شنبه کلاس قصه گویی قرآنی برای کودکان و همچنین سبک زندگی  اسلامی و مهدوی را برای بزرگسالان در این کانون تشکیل می‌شود .

وی بیان کرد:  همچنین در ایام تابستان نیز کلاس های مختلفی نیز در کانون ام ابیهای ملایر با حضور خواهران و اعضای شامل زبان انگلیسی، رایانه،  کلاسهای قرآن در رشته های مختلف در حال برگزاری است که تا اواخر تابستان این کلاسها برقرار است

مدیر کانون ام ابیهای ملایر از آمادگی این کانون برای برگزاری برنامه های ماه محرم خبر داد و افزود: برگزاری مراسم عزاداری، زیارت عاشورا، پذیرایی از عزاداران حسینی و.. از برنامه های پیش بینی شده این کانون در ایام ماه محرم  است

 

کد خبر 1198107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha