افزایش یکصد تنی سهمیه آرد عشایر فارس

کریمی گفت: با دستور استاندار فارس و مساعدت مدیرکل غله استان فارس سهمیه آرد عشایر فارس از تیرماه امسال از یک هزار و ۲۰۰ به یک هزار و ۳۰۰ تن افزایش داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالحمید کریمی»، امروز (پنج شنبه 30 تیر) در بازدید از مناطق عشایری سرچهان گفت: با دستور استاندار فارس و مساعدت مدیرکل غله استان فارس سهمیه آرد عشایر فارس از تیرماه امسال از یک هزار و 200 به یک هزار و 300 تن افزایش داده شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: اسکان عشایر امری کاملا اختیاری است و یکی از اهداف راه اندازی سایت اسکان عشایری خدمات رسانی مطلوب تر است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی مجتمع های دامپروری در کنار حاشیه سایت های اسکان عشایر بتوانیم اشتغال عشایر را حل کرده و دغدغه عشایر در این خصوص کاهش یابد.

کریمی با اشاره به خشکسالی های اخیر و نبود علوفه به عنوان یکی از معضلات عشایر بیان کرد: این موضوع بر اقتصاد عشایر تاثیر گذاشته و اداره کل امور عشایر فارس با رایزنی های لازم در سطح استانی و ملی برای در اختیار گذاشتن تسهیلات کم بهره سعی دارد به این قشر مولد برای گذراندن بحران خشکسالی کمک کند.

کد خبر 1198161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha