لزوم احیای بافت تاریخی شیراز به عنوان نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی

عزیزی گفت: بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است و همه دستگاه ها برای احیای این بافت اصیل باید کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 30 تیر) در دیدار با اهالی محله «لب آب» در مسجد «آقا لر» در بافت تاریخی شیراز گفت: بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است و همه دستگاه ها برای احیای این بافت اصیل باید کمک کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید به این بافت بااصالت، بافت قدیم نسبت داده شود زیرا معماری اصیل ایرانی اسلامی در بافت تاریخی افتخار آفرین شهر شیراز مشهود است.

وی اضافه کرد: از مدیران شهرداری وقت که برای احیای این بافت تاریخی اقدامات زیبا و اثرگذاری انجام داده اند، قدردانی می کنیم و سایر دستگاه ها نیز باید برای احیای این بافت هم افزایی کنند.

عزیزی تاکید کرد: در برنامه های خود بازدید و دیدار با مردم این بافت را دنبال می کنیم و برای رفع مشکلات بافت تاریخی شیراز پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع امنیت بافت تاریخی گفت: از نیروی انتظامی فارس انتظار داریم با مخلان امنیت در بافت تاریخی شیراز قاطعانه برخورد کنند تا ساکنان این بافت با خیال راحت در محله های تاریخی شهر اقامت داشته باشند.

کد خبر 1198166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha