اختصاص ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به بهبود زیرساخت های فرهنگی شهر شیراز

ایمانیه گفت: با هدف بهبود زیرساخت های فرهنگی شهر شیراز، مجموعا ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بهسازی سالن «ابوریحان»، تالار «حافظ»، ساخت مسجد «امام علی (ع)» و ساخت و تکمیل تالار «بزرگ مرکزی» شیراز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنج شنبه 30 تیر) در جلسه حمایت از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فارس گفت: سالن «ابوریحان بیرونی» که در دروازه «کازرون» شیراز قرار دارد یکی از اماکن مهم فرهنگی و هنری شیراز است که سه میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بهسازی این مکان فرهنگی و هفت میلیارد تومان نیز برای بازآفرینی بافت فرسوده اطراف این مکان هنری و سامان دهی دروازه «کازرون» اختصاص داده شده است.

استاندار فارس افزود: با هدف بهبود زیرساخت های فرهنگی شهر شیراز، سه میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بهسازی سالن «ابوریحان»، ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی تالار «حافظ»، یک میلیارد تومان برای ساخت مسجد «امام علی (ع)» و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای ساخت و تکمیل تالار «بزرگ مرکزی» شیراز اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: برای بهسازی تالار «حافظ» ۱۰ میلیارد تومان از محل صندوق مسئولیت اجتماعی استان کمک خواهد شد.

ایمانیه با اشاره به کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد تومانی به شیراز با هدف انجام مسئولیت‌ اجتماعی شهرداری شیراز در مقابل شهروندان اعلام کرد: یک میلیارد تومان به ساخت مسجد «امام علی (ع)» اختصاص داده شده است.

وی گفت: ۱۰ میلیارد تومان نیز علاوه بر اعتبارات دولتی به ساخت و تکمیل تالار «بزرگ مرکزی» شیراز اختصاص یافته تا ساخت این سازه بزرگ از سر گرفته شود.

کد خبر 1198208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha