رئیس جمهوری نظر ویژه به جنوب کرمان دارند/  امروز روستاهایی مانند چاه حیدر در اوج محرومیت قرار دارند

ذبیح الله اعظمی گفت: رئیس جمهوری در جلسات، نظر ویژه به جنوب استان کرمان دارند و امروز روستاهایی مانند چاه حیدر در اوج محرومیت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «ذبیح الله اعظمی» عصر امروز ۳۰ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد، گفت: عنبرآباد از شهرستان های مهم در بحث کشاورزی استان است.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان این شهرستان در مصوبه های دولت به صورت ویژه دیده شده است که به زودی در سفر ریاست محترم جمهوری اعلام‌ خواهد شد.

 

وی افزود: پل رودخانه های توکل آباد و گزاباد نیاز به امداد رسانی دارد.

 

اعظمی عنوان کرد: شرکت نیلی صنعت باید به صورت جدی تعین تکلیف شود، سرمایه گزاران نیاز به کمک دارند.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بعد از ۴۲ سال از گذشت انقلاب، بسیاری از کلاس های درس ما فرسوده است و فاقد امکانات اولیه می باشد.

 

وی اظهار کرد: بیشتر روستاهای ما مخصوصا جبالبارز جنوبی از نعمت آب شرب محروم هستند و این نیازمند بودجه کافی است.

 

اعظمی ادامه داد: رئیس جمهور در جلسات، نظر ویژه به جنوب استان کرمان دارند و امروز روستاهایی مانند چاه حیدر در اوج محرومیت قرار دارد.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ میهمانان در شهرستان نیازمند یک هتل آبرومند داریم که درخواست می‌شود سرمایه گذار به این سمت گسیل شود.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: مدیران کل در استان ها و فرمانداران در بحث ماده ۲۳ تلاش کنند تا بودجه لازم به صورت لایحه تقدیم دولت شود و این برای شهرستان مفید خواهد بود.

کد خبر 1198342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha